دانلود فول البوم محسن چاوشی+بیوگرافی

Notifications
آدرس اصلی سایت : http://musickhoneh.loxblog.com
    Pitac.IR
    Add
    Admin
    Add
    Admin Massage
    Contact Site


درباره سایت
با انتقادها و پیشنهاداتتان در بهتر شدن وبم منو یاری کنید اگه از کسی اهنگ رو خواستین میتونید از طریق نظرات بهم بگین تا براتون بزارم کپی برداری هم فقط با ذکر منبع مجاز است
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 18
کل نظرات : 48
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 415
بازدید سال : 881
بازدید کلی : 109798
نویسندگان


 

نفرین ( سال انتشار 1383 ) کیفیت 128 بالاترین کیفیت منتشر شده

1 - نفرین

2 - کفتر چاهی

3 - فاصله


4 - مرگ (کیفیت 320 )

5 - لیلی و مجنون

6 - راه دشوار

7 - مسافر غریبه

8 - غریب مادر ( کربلا )

آلبوم خودکشی ممنوع (کیفیت 320 سال انتشار 1384 )

1 - خود کشی ممنوع

2 - آهای خبر نداری

3 - امام رضا ( کلاغ رو سیاه )

4 - حسرت خیس

5 - کلاف زندگی

6 - صبوری

7 - تو و فاصله

8 - بانوی من

 

9 - خشخاش

10 - ریمیکس آلبوم نفرین

آلبوم لنگه کفش ( با کیفیت 192 سال انتشار 1384 )

1 - لنگه کفش

2 - بچه های اهواز

3 - تنگ بلوری

4 - عشق دو حرفی

5 - خاطره های مرده

6 - کوچه هم تموم نشه ( شادابی کیفیت 128 )

7 - گیسو طلا

 

 

دانلود کـل تـک آهنگهای محـسن چاوشی


کاور کـل تـک آهنگهای محـسن چاوشی

برای دیدن سایز اصلی پوستر بالا روی آن کلیک کنید


ستمگر ( نسخه ماکت و اولیه )

غلط کردم غلط ( نسخه ماکت و اولیه )

نگار ( نسخه ماکت و اولیه )

 

خلیج ایرانی ( با همراهی سینا حجازی )

واسه آبروی مردمت بجنگ ( با همراهی فرزاد فرزین )

سه شنبه ها ( کیفیت 320 )

ابرای پاییزی ( ورژن دوم با صدای امیر ارجینی و همراهی چاوشی)

بهشت من

پنجره (به همراهی مهدی مقدم ، مهدی مدرس و امید عامری )

دلــتنگ

دلگیرم از او

دـیوار بی در

غدیر خون

غزل خون

قاتل حرفه ای ( با همراهی حامد هاکان )

قاتل حرفه ای ( ورژن دوم با همراهی حامد هاکان )

هــــــا

هـق هـق ( کیفیت 256 بالاترین کیفیت)

کاشکی

کـابـوس

کـفـتر چــاهـی (ورژن دوم)

کلاف (ورژن دوم بدون صدای یگانه) (ورژن اول این آهنگ در البوم خودکشی ممنوع)

لـباس نو

مام وطن

ماه شبم

مجبور (به همراه علی جعفری)

مجبور ( تک صدایی محسن چاوشی )

مترو

زندگی

ماهی سیاه کوچولو (با همراهی صدرالدین حجازی ، سینا حجازی ، حسین صفا و ایمان قیاسی)

متاسفم (ورژن اولیه)

نفس بریده ( ورژن دوم با همراهی محسن یگانه )

نخلای بی سر

نرگس بیمار ( با همراهی علی جعفری)

ناز ( ورژن دوم )

نمیتونم

نشکن دلمو ورژن 1 ( باهمراهی محسن یگانه و حامد هاکان )

نشکن دلمو ورژن 2 ( باهمراهی محسن یگانه و حامد هاکان )

پایان بی آغاز

پشت صحنه زندگی (ورژن اول باهمراهی مهدی مقدم ، فرزاد فرزین ، مهدی مدرس و امید عامری)

پشت صحنه زندگی ( ورژن دوم با همراهی امید عامری)

پشت صحنه زندگی ( ورژن سوم با همراهی امید عامری)

رفیق خوب ( بالاترین کیفیت)

راه کربلا

سلام به صلح

صندلی انتظار ( کیفیت 256 )

شعر سپید ( دختر ماه و مهر )

اسپانیایی ( با گیتار محسن یگانه )

تـــبـر

تنگ بلوری ( کیفیت 320 غیر اصلی)

تئاتر زندگی

تئاتر زندگی (ورژن دوم)

تو این زمونه ( با همراهی حامد هاکان کیفیت 320)

تهمت (با همراهی یگانه )

تهمت ( بدون صدای یگانه)

وقتی رفتی (به همراهی محسن یگانه)

ظـهـر عـطـش

خود فریبی (بالاترین کیفیت )

خودکشی ممنوع ( ورژن اولیه بدون مصاحبه - با همراهی حامد هاکان)

خاطره های مرده ( ورژن دوم )

بی قراری (به همراهی حامد هاکان)

شهد مسموم (با همراهای حامد هاکان )

شهد مسموم ( ورژن دوم با همراهی حامد هاکان)

توبه نامه

<a title="توی شهر</body></html>

 

آلبوم متاسفم... کیفیت 320 ( سال انتشار 1385 )

1 - عروس من

2 - نفس بریده ( با همراهی فرزاد فرزین )

3 - ابرای پاییزی

4 - خیانت

5 - کم تحمل

6 - متاسفم

7 - گل سر

8 - پرنده

9 - فلسطین

 

 

 

آلبوم یه شاخه نیلوفر کیفیت 320 (سال انتشار 1387 )

1 - یه شاخه نیلوفر

2 - کجاست بگو

3 - تبریک

4 - چرا

5 - قله ی خوشبختی

6 - هفته های تلخ من

7 - خاکستر

8 - ناز

9 - تو که نیستی

10 - دلتنگی

11 - بغض

12 - عصا

 


آلبوم ژاکت با کیفیت 320 (سال انتشار 1388 )

1 - بازار خرمشهر

2 - چاردیواری

3 - اسیری

4 - دور آخر

5 - حراج

6 - خنده

7 - کی بهت خندیده

8 - لولای شکسته

9 - بخون امشب

10 - دلشوره

11 - دریاچه ی مرده

12 - ژاکت

آلبوم حریص با کیفت 320 ( سال انتشار 1389 )

1 - چمدون

2 - پروانه ها

3 - غیر معمولی


4 - بوف کور

5 - غم و شادی

6 - حریص

7 - پرنده ی غمگین

8 - زیبایی

9 - بادبادکای رنگی ( بچگی )

10 - کافه های شلوغ

11 - دلم تنهاس

تمام آهنگهای مرتبط باسنتوری


تمام آهنگهای مرتبط با سنتوری

در این بخش تمام آهنگهای که به سنتوری مربوط میشود با ورژنهای مختلف قرار داده شده

زخم زبون (ورژن اصلی)

زخم زبون (تمرین اجرای کنسرت به صورت زنده)

زخم زبون (ورژن پیانو)

زخم زبون ( ورژن فیلم )

خیانت (ورژن اصلی)

برای دانلود ورژن دوم و بدون سنتور آهنگ خیانت به آلبوم متاسفم مراجعه کنید

خیانت (ورژن 3 )

سنگ صبور (ورژن اصلی)

سنگ صبور (ورژن دوم بدون سنتور)

سنگ صبور ( ورژن فیلم )

 

اوايل كه كارم رو شروع كرده بودم، همه مي‌گفتند از فلان خواننده تقليد مي‌كنم اما رفته‌رفته صداي من پخته‌تر شد و خشي كه با بالا رفتن سن و تمرين زياد در صدايم ايجاد شد، باعث گشت صدايم از آن خواننده متمايز شود.
شايد خواننده مجاز نباشم اما تا به حال كار بدي را نخوانده‌ام. من براي موسيقي و مخاطبم حرمت قائلم و هيچ‌وقت حاضر نيستم كار ضعيفي را به آنها ارائه بدهم.
از اجراي ترانه «نفرين» بسيار پشيمانم البته من براي كار خانم حيدرزاده ارزش زيادي قائلم ولي به نظر من هيچ‌وقت يك عاشق نمي‌تواند معشوقش را نفرين كند چون او روزي انتخابش بود به همين خاطر با خواندن شعر«دستاي من عمري نمك خورده دستاي توئه، هر جوري نفرينت كنم آخر نانجيبيه» خواستم به نوعي آهنگ «نفرين» را جبران كنم.
در رابطه با گرفتن مجوز، بدشانسي آوردم. آلبوم اول من در آستانه گرفتن مجوز بود حتي چند اصلاحيه هم به آن وارد شده بود اما تنها چند روز مانده به انتشار آلبوم، كار روي اينترنت پخش شد البته در اين رابطه خودم هم بي‌تجربگي كردم چرا كه كار را دست چند نفر سپردم. آنها هم رفاقت را در حقم تمام كردند و كار را روي اينترنت گذاشتند.
قبلا اصلا آهنگ‌هاي با كلام را گوش نمي‌دادم و تنها موسيقي‌هاي بي‌كلام ريچارد كلايدرمن را گوش مي‌دادم اما خب مدتي است به اصرار دوستانم كار سايرين را هم گوش مي‌دهم. آلبوم جديدم «يه شاخه نيلوفر» نام دارد كه احتمالا تا چندي ديگر به بازار مي‌آيد. اين آلبوم نسبت به كارهاي قبلي‌ام فاخرتر است. در اين آلبوم، هم راك خوانده‌ام، هم اسلو و ترانس. تنظيم آلبوم جديدم بر عهده خودم است، البته كار شهاب اكبري هم خيلي خوب بود. من همين جا ازش تشكر مي‌كنم، منتهي احساس كردم خودم بيشتر از سايرين از حال و هواي آلبومم باخبرم البته محمدرضا آهاري هم در تنظيم آهنگ‌ها كمك كرد. شعر آلبوم هم مانند گذشته برعهده حسين صفا، امير ارجبين و اسلام محمدي است. آنها از دوستان بسيار نزديك و صميمي من هستند و با فضاي كاري‌ام كاملا آشنا هستند.
با اينكه پيشنهادهاي زيادي براي تنظيم و آهنگسازي ساير خواننده‌ها داشتم ولي ترجيح مي‌دهم براي خودم كار كنم چرا كه سبك من مختص به خودم است و نمي‌تواند كمك زيادي به ديگران بكند. از ميان كارهاي خودم به «عشق دو حرفي» و «براي پاييزي» و «متاسفم» علاقه بيشتري دارم. خيلي دوست ندارم از من عكس و تصوير جديدي چاپ شود چرا كه اگر من از خودم عكس و تصويري به بازار بدهم، مسئولان فكر مي‌كنند من به دنبال مطرح كردن خودم به شكل غيرمجاز هستم.
مدتي قبل شايعه شده بود كه مي‌خواهم از ايران بروم در حالي كه من هيچ‌وقت به اين مسئله حتي فكر هم نكردم. من دوست دارم در مملكت خودمان و براي هموطنانم بخوانم تا در غربت... در مورد فيلم «سنتوري» و حواشي آن تا به حال حرف‌هاي زيادي زده شده ولي آن چيزي كه مسلم است، صداي من باعث عدم اكران اين فيلم نشده چرا كه بعد از حذف صدايم هم مشكل اكران «سنتوري» همچنان پابرجاست.
شايعاتي كه در مورد اختلاف من و رادان وجود دارد را به طور كامل تكذيب مي‌كنم. من و بهرام نه تنها هيچ‌گونه مشكلي با هم نداريم، بلكه مرتب با هم در تماسيم. «سنتوري» بدون ترديد به لحاظ هنري براي من سودمند بود اما از لحاظ مالي منافع من در نظر گرفته نشد. پيشنهادهاي زيادي براي بازيگري دارم اما خودم تمايل چنداني براي حضور در اين عرصه ندارم، ترجيح مي‌دهم كه فعلا در يك حرفه فعاليت كنم.
ديگر قصد دوصدايي خواندن را ندارم...! با وجود مشكلاتي كه بر سر راه خوانندگي‌ام وجود داشت اما هيچ‌وقت دلسرد نشدم چرا كه اين كار را با عشق انجام مي‌دهم.
اوايل فقط براي دل خودم كار مي‌كردم اما وقتي علاقه مردم را ديدم، تصميم گرفتم ديدگاهم را راجع به ترانه‌هايم عوض كنم. در آلبوم جديدم ديگر از كارهایي نظير «نامادري» و «نفرين» نمي‌خوانم... شايد باور كردنش هم براي شما مشكل باشد اما من از موسيقي درآمدي نداشته‌ام. مدتي قبل به دليل مشكلاتي كه بر سر راه خواندنم به وجود آمده بود، حسابي دلزده شده و قصد داشتم ديگر نخوانم اما دوستانم با من صحبت كردند كه براي موفقيت بايد جلوي مشكلات ايستاد، نه اين‌كه ميدان را خالي كرد.


نویسنده : just now
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط armin در تاریخ 1392/3/13/1 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

با سلام دوست عزیز به وبم یه سری بزن و رو چند تا از بنرا کلیک کن. / اگرم خواستی تبادل لینک کنیم بگو که لینکت کنم / اگه نیای ناراحت میشم و اگه رو تبلبغات کلیک نکنی ناراحت تر میشم اااااا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
اطلاعات کاربری

عضو شويد

نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظرسنجی
کدام یک از خوانندگان وب ما را میپسندید؟؟؟
جستجو

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Pitac.IR